Θα γίνει το Vivino το νέο google για το κρασί;
Πριν λίγες μέρες, η δημοφιλής εφαρμογή κρασιού Vivino παρουσίασε το Vivino Market, ο οποίο περιγράφεται ως μια «μηχανή αναζήτησης, που συστήνει κρασιά σε κάθε μεμονωμένο χρήστη με βάση ιστορικά στοιχεία αξιολόγησης και προηγούμενες αγορές».
Είναι σχεδόν σαν να έχετε ένα sommelier να σας ακολουθεί από πίσω, ψιθυρίζοντας στο αυτί σας για το τι θα θέλατε να πιείτε.
Η νέα αγορά κάνει χρήση των δεδομένων που συγκεντρώνονται από την κοινότητα Vivino των 23 εκατομμύριων μελών, συνιστώντας τα κρασιά που θα ευθυγραμμιστούν καλύτερα με τις προτιμήσεις των ατόμων και τις προτιμήσεις τους για το εύρος τιμής. Με βάση το ιστορικό που καταγράφει το Vivino και την καταναλωτική σας συμπεριφορά, θα είστε σε θέση να συγκεντρώσετε πολύτιμες πληροφορίες από το Vivino Market – οπότε αυτό σημαίνει ότι όσο περισσότερο χρησιμοποιείτε το Vivino, τόσο πιο προσαρμοσμένες θα είναι οι προτάσεις σας.
«Ο κόσμος του κρασιού είναι πλούσιος, διασκεδαστικός και συναρπαστικός αλλά μπορεί και να είναι ισοπεδωτικός. «Όταν ψάχνουν για καινούργια κρασιά, οι καταναλωτές τείνουν να εμμένουν σε αυτό που ήδη ξέρουν», δηλώνει ο Heini Zachariassen, ιδρυτής και Διευθύνων Σύμβουλος της Vivino.
Το πιο σημαντικό, ίσως, είναι το τελευταίο βήμα – η δυνατότητα για τους λάτρεις του κρασιού να αγοράσoυν τα συνιστώμενα μπουκάλια απευθείας από το app. Χάρη στη διαδικασία αγοράς με δύο κλικ από την Vivino, έχετε ουσιαστικά την επιλογή «Αγοράστε Τώρα».
«Για εμάς, η εξατομίκευση είναι το κλειδί για να κερδίσουμε τους χρήστες ώστε να έρχονται ξανά και ξανά. «Ο στόχος μας ήταν πάντα να χρησιμοποιήσουμε τα δεδομένα για να κατασκευάσουμε μια μηχανή αναζήτησης που θα ανακαλύπτει νέα κρασιά», εξηγεί ο Zachariassen. «Χρησιμοποιούμε τα ιστορικά στοιχεία προτίμησης, τις βαθμολογίες και τις κριτικές για να προσφέρουμε στους χρήστες της εφαρμογής την σιγουριά ότι θα τους αρέσει το κρασί πριν καν το αγοράσουν.»